Horecamakelaars

Horecatern 1 Augustus

Beste Horecaternlezers, Alstublieft! Een nieuwe Horecatern met weer een aantal interessante horecaobjecten. Zit er iets bij van uw gading? Neem dan contact op! Bel 030-2345080 of mail naar horeca@vdweerd.nl

Hartelijke groet!

Horecatern

Bas Vanhijfte
algemeen directeur

_________________________________

Vergeet u niet onze app te downloaden?

app. 

________________________________

       VAN DE WEERD INNOVEERT

_________________________________

a

U bent 24/7 welkom op ons virtuele kantoor: http://goo.gl/maps/H7etP

_________________________________

    VAN DE WEERD SELECTEERT

_________________________________

Nu in centrum Utrecht te koop, Karma eten & drinken

Op een goede locatie in het historische centrum van Utrecht bieden wij deze mooie zaak aan. ‘Karma’ is een zeer nette en tevens moderne zaak waar men graag samenkomt om een hapje te eten, een drankje te doen of tot in de late uurtjes te borrelen.

Karma

Algemene informatie
De huidige ondernemer van Karma Eten & Drinken houdt zich voornamelijk bezig met het runnen van een hippe zaak waar kwaliteit voorop staat. Dit is terug te vinden in de afwerking van het interieur, de kwaliteit van het eten en de met zorg klaargemaakte dranken. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de verschillende wijnen (middels de geavanceerde wijnkast) en de uitgebreide cocktailkaart. Door de gunstige ligging aan het Janskerkhof met als buren Filemon, ‘t Pakhuis en diverse andere horecagelegenheden is dit horecabedrijf in de late uurtjes met name in trek bij de studenten van Utrecht.

Het bedrijf is verdeeld over verschillende lagen. De voornaamste verkoopruimte bevindt zich op de begane grond waarna de ruimtes (middels split-level) overgaan op een aanvullende verkoopruimte met eigen bar op de eerste verdieping, én in het souterrain de onlangs gerenoveerde keuken en toiletgroepen.

De huidige ondernemer heeft in 2012 en 2013 omvangrijke investeringen gedaan in het interieur en in de bedrijfsvoering van Karma. Dit is terug te zien in de moderne uitstraling van het bedrijf.

Financiële informatie
Huurprijs onroerende zaken  €   75.000,–
Vraagprijs bedrijfsexploitatie  € 175.000,–

Interesse gewekt?
IBG Van de Weerd Horecamakelaardij
Voor het verkoopmemorandum of een bezichtiging neemt u contact op met Stijn Timmermans of Ingmar Bokma: 030-2345080, of per mail: horeca@vdweerd.nl.

________________________________

Horecabelegging te Abcoude!

Dit goed verzorgde horecabedrijfspand met zelfstandige bovenwoningen is gelegen tegenover het recent gerenoveerde gemeentehuis van Abcoude. Het vrijstaande pand aan de Koppeldijk 1 heeft een totale oppervlakte van circa 400 m2, waarbij ongeveer 190 m2 in gebruik is door het populaire restaurant ‘Jess’.

  abcoude2

Horecabedrijfsruimte
Sinds 2011 wordt restaurant Jess geëxploiteerd door de huidige exploitanten. Naast de gehuurde begane grond gebruikt de huurder eveneens een achter het object gelegen garagebox. Het restaurant omvat verder een gezellige bar, professionele keuken, diverse opslagruimten en gescheiden dames- en herentoiletten.

Bovenwoningen
Op de eerste en tweede verdieping zijn een tweetal appartementen (1A en 1B) en een (studenten)kamer (1C) gelegen. Deze woonruimtes beschikken over een zelfstandige entree. De drie woonruimtes zijn allen voorzien van zelfstandige sanitaire voorzieningen. Beide appartementen beschikken ieder over een dakterras van circa 20 m2.

Appartement 1A beslaat circa 120 m2 terwijl appartement 1B circa 50 m2 groot is. De (studenten)kamer beslaat ongeveer 45 m2. Momenteel worden appartement 1A en de (studenten)kamer met opzet niet verhuurd. Appartement 1B wordt momenteel wel verhuurd, echter zijn de huidige huurders voornemens te verhuizen.

De drie woonruimtes zijn allen voorzien van zelfstandige sanitaire voorzieningen. Beide appartementen beschikken ieder over een dakterras van circa 20 m2.

Financiële informatie
De verkoop van dit object betreft uitsluitend het registergoed.

Vraagprijs registergoed: € 750.000,– k.k.

Begane grond
• Ingangsdatum huurovereenkomst: 15 mei 2011
• Huurtermijn: 5+5 optiejaren
• Actuele huurprijs: € 28.272,– per jaar

Appartement 1A (niet verhuurd)
• Voormalige huurprijs: € 13.200,– per jaar (incl. servicekosten)

Appartement 1B (verhuurd)
• Actuele huurprijs: € 8.950,68 per jaar (incl. servicekosten)

(Studenten)kamer 1C (niet verhuurd)
• Voormalige huurprijs: € 6.000,– per jaar (incl. servicekosten)

Interesse gewekt?
IBG Van de Weerd Horecamakelaardij
Voor het verkoopmemorandum of een bezichtiging neemt u contact op met Bas Vanhijfte: 030-2345080, of per mail: horeca@vdweerd.nl.

_______________________________

     NIEUWS

________________________________

Airbnb lanceert dienst voor zakelijke reiziger

Airbnb gaat zich nadrukkelijk richten op de zakelijke markt. De verhuurder van particuliere logiesaccommodaties heeft maandag 28 juli Business Travel gelanceerd. De dienst is bedoeld voor ondernemingen die regelmatig zakenreizen regelen voor werknemers.

De lancering van Business Travel wordt gemeld door Emerce. Airbnb opent daarmee de aanval op de zakelijke markt. De dienst is bedoeld voor ondernemingen die met op frequente basis zakenreizen regelen voor werknemers.

Samenwerking
Uit het artikel blijkt dat Airbnb een exclusieve samenwerking is aangegaan met Concur, wiens zogenoemde Triplink-systeem al door een groot deel van de Fortune 100-ondernemingen wordt gebruikt.

800.000 locaties
Voor de nieuwe dienst kunnen volgens Emerce zo’n 800.000 locaties worden geselecteerd die geschikt zijn voor zakenmensen.

airbnb

Draadloos internet
Daaronder volledige woningen, maar bijvoorbeeld ook huisboten. De beschikbaarheid van draadloos internet is daarbij een van de belangrijkste dingen.

Airbnb richt zich naar eigen zeggen vooral op zakenlieden die wat vrije dagen willen vastknopen aan hun zakelijke verblijf

(Bron: Missethoreca)

Jongeren komen voor het goeie gevoel, ouderen voor de service

De reden waarom gasten terugkomen naar een horecabedrijf verschilt sterk per generatie. Dat blijkt uit een onderzoek van het Amerikaanse instituut Technomic. Jongeren komen voor het goeie gevoel, ouderen voor de service.

Uit het onderzoek, getiteld ‘Keep ‘Em Coming Back’, blijkt dat jongeren meer belang hechten aan het imago van een concept en het innovatieve karakter van een bedrijf. Een zaak moet volgens hen nieuwe opwindende producten aanbieden. Ook vinden ze het  belangrijk dat het bedrijf goede doelen ondersteunt.

‘Jongeren komen niet voor het stillen van de honger, maar voor het goede gevoel,’ zegt Darren Tristano van Technomic. Oudere consumenten van de Generatie X en babyboomers stellen hogere prioriteit aan sfeer en service.’ Zij beoordelen een zaak op hygiëne, locatie, kwaliteit van het product en vriendelijkheid van de bediening. De conclusies komen uit de database van Technomic. Daarin zitten de consumentenervaringen  van de 128 belangrijkste restaurantketens in de VS. www.technomic.com

 advertensie.jpeg

Tekst door Radboud Bergevoet en foto door Koos Groenewold (Bron: Missethoreca)